نکات روابط زناشویی

آموزش نکات روابط زناشویی

نکات روابط زناشویی

آموزش نکات روابط زناشویی

  • ۰
  • ۰

در این پست به معرفی چهارتا از بهترین وجدیدترین کتابهایی پرداخته می شود که در آن خصوصیات رفتاری زنان و مردان،تداوم زندگی مشترک و همچنین مهارت های رابطه ی زناشویی گفته می شود در مورد هر کتاب مختصری توضیح داده می شود.

واضح است که عشق برای افراد مختلف معنایی بسیار متفاوت دارد . در کل ، عشق به مجموعه ای از احساسات مثبت و عمیق اشاره می کند که معطوف به فردی دیگر است برای اینکه زندگی زناشویی به خشنودی بینجامد باید احساسات عمیق اعلام شود و پاسخی مناسب از طرف مقابل دریافت کندافراد با هدف هم نشینی نیز ازدواج می کنند . عشق مربوط به هم نشینی ، محبتی است که نسبت به افرادی احساس می کنیم که زندگیمان به طور عمیق با آنها پیوند خورده است . این همان عشقی است که بر شراکت در تجربه استوار است . عشقی که در آن می دانیم طرف مقابل همیشه در کنار ماست.

1- کتاب مهارت های زندگی زناشویی

  • ناشر: انتشارات ورای دانش
  • مولف: متیو مک کی-پاتریک فنینگ-کیم پالگ
  • مترجمان: دکتر شهرام محمد خانی، قدرت عابدی
  • تعداد صفحه: 370

7094

این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای زنده نگه داشتن عشق در رابطه‌ی زناشویی را کسب کنید.
شما نمی‌توانید فقط به شیوه‌ی منفعلانه بنشینید و آن را بخوانید. بلکه باید درگیر شوید: لازم است تمرین‌هایی انجام دهید، یادداشت‌های روزانه تهیّه کنید، رفتار جدید را امتحان کنید و خطر دادن پاسخ‌های جدید به همسرتان را بپذیرید. این کار مستلزم تمرین و پشتکار و گاهی اوقات شجاعت است.این کتاب برای همسرانی نوشته شده است که هنوز به همدیگر متعهّدند و می‌خواهند کاری برای شاد و لذت ‌بخش‌تر کردن زندگی مشترک خود انجام دهند. با این حال، باید صبور و شکیبا باشید و به تلاش خود در طول یک دوره ی زمانی ادامه دهید، چون این تکنیک‌ها فوری اثر نمی‌گذارند.

...

جهتدانلود کتابها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان 4 تا از بهترین و جدیدترین کتاب های زناشویی

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • آتنا رهنورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی